Zájezd do Biogradu na Moru v Chorvatsku

V pátek 15.6. v odpoledních hodinách jsme nasedli do autobusu, zamávali rodičům a s očekáváním vyrazili směrem na Chorvatsko. Cesta byla dlouhá a v noci jsme toho moc nenaspali, protože spaní v autobuse je dosti nepohodlné. Kemp Soline v Biogradu na Moru nás uvítal druhý den ráno. Celý den jsme strávili u moře, než nám bylo dovoleno se ubytovat v ne zcela prostorných apartmánech. V dalších dnech jsme chodili na pláž dvakrát denně, dopoledne i odpoledne. Kromě koupání v moři, které bylo příjemné a zábavné, jsme hráli na břehu různé míčové i nemíčové hry. V poledne jsme si vařili oběd, převážně z domova dovezených surovin. Byla to veliká zábava, protože většina z nás neměla s vařením žádnou zkušenost. Večer jsme většinou chodili do centra města na báječnou zmrzlinu a drobné nákupy. V posledních dnech nás čekal výlet lodí na ostrov Pašman spojený s koupáním a obědem v místní restauraci. Pokračovali jsme do Zadaru na prohlídku památek a případný nákup suvenýrů, potom s námi loď zamířila zpět směrem do Biogradu. Poslední den ráno jsme si zabalili, odešli se na pláž vykoupat a rozloučit s mořem a odpoledne vyrazili do Prahy. Druhý den ráno nás opět přivítaly Počernice. Byli jsme rádi, že už vidíme domov. Velmi se těšíme na příští rok!